teman2ku yg ku syg....^______^



Sunday, January 8, 2012

8/1/2012...

hari nie....
aku akan tgglkn semua...
aku akan tglkan mereka demi mengejar impian aku..
ingin menjadi seorang insan yang berjaya dalam hidup...

hari nie...
aku akan mendaftarkan diri...
menjadi salah seorang pelajar baru di Universiti Kuala Lumpur British Malaysian Institute di Gombak...
bersebelahan dgan UIA....
mesti korg semua taw kan kat mana??
so x pyh le aku nak cite pnjang2...

hari nie...
mulai saat nie...
aku bagai dapat merasakan...
ianya akan mengubah segala2nya yg terdapat dalam hidup aku...
aku takut...
jika semua itu berubah...
termasuklah hati ini...
tapi andai itu yang berlaku...
aku perlu redha..
mungkin itu lah pengorbanan yang perlu aku lakukan demi mengejar impian....

nak tak nak.....aku terpaksa redha...

anyway......MANje SUee....all the best!!!!!!!chaiyok2..... (^________^)

my new life begin's here.....



No comments:

Adam & Hawa = aku & si dia

Daisypath Anniversary tickers

++LiNDa gAgAp++

++LiNDa gAgAp++
gedixx+gebu+chantek=HasLINda OsMAn

+tiMe JniOR+kWn2 skoLQu...+

+tiMe JniOR+kWn2 skoLQu...+
msg2 skema+baik+gempaq2+nakal=dak2 kls 4km5

+tiME SNioR+kWn2 skoLQu+

+tiME SNioR+kWn2 skoLQu+
msh sme+de gk yg dh g join kls len+tp kmi ttp bsatu teguh bcerai roboh=nie r dak2 5km5 yg nkal2 tp baik..

daK2 kLs SAD A

daK2 kLs SAD A
++de dak bru++