teman2ku yg ku syg....^______^

Monday, January 9, 2012

kenape ye???

hurmm....
kenape semua lelaki yang aku kenal....
semuanye nak amek kesempatan kat atas aku....
why???
tak boleh ke nak jujur???
ye....aku tau salah aku jugak...
dah ada bf mengatai nak bercinta dgn org len...
eh2....
aku bukan pe...
aku cuma nak cari mana yang lagi bagus tok aku jer...
lagipon niat aku nak berkawan....tak salah kan???
tapi ko...
huh..!!!!
ye aku tau r....
abg ko to pelakon terkenal...
kakak ipar ko pon artis gak suatu ketika dulu.....
tapi ko tue tak perlu lah nak berlakon gak demi nak mempermainkan perasaan perempuan2 seperti aku nie....
aku bukannye x jujur dengan ko kan..
aku bgtw di awal2 perkenalan kite yg aku ada bf...
so what?????
ko bg alasan aku curang dgn bf aku...tp ko???
dah de bini...anak 4....tapi knape still nak mgaku bujang????
aduhh.....
aku paling2 pantang btul r bile seorang lelaki yg dah ada bini mengaku bujang...
yang x kawin lg nak mengaku single to takpe lg...
die still bukan de tanggungjawab pon....
ishhhh....
aku bengang2 giler2 nie....
sebab aku dapat tau pasal semua nie pon dari mulut orang taw tak.....
kalo ko mengaku takpe la....mungkin boleh dimaafkan.....
ishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh............................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Adam & Hawa = aku & si dia

Daisypath Anniversary tickers

++LiNDa gAgAp++

++LiNDa gAgAp++
gedixx+gebu+chantek=HasLINda OsMAn

+tiMe JniOR+kWn2 skoLQu...+

+tiMe JniOR+kWn2 skoLQu...+
msg2 skema+baik+gempaq2+nakal=dak2 kls 4km5

+tiME SNioR+kWn2 skoLQu+

+tiME SNioR+kWn2 skoLQu+
msh sme+de gk yg dh g join kls len+tp kmi ttp bsatu teguh bcerai roboh=nie r dak2 5km5 yg nkal2 tp baik..

daK2 kLs SAD A

daK2 kLs SAD A
++de dak bru++