teman2ku yg ku syg....^______^



Monday, April 16, 2012

ak x mampu...

syg....
maafkan aku...
kerana x mampu...
menjadi seperti yang kamu mahu...

syg....
maafkan aku...
kerana x mampu...
berubah menjadi seseorang yang kamu inginkan...

syg...
maafkan aku..
kerana x mampu...
membendung perasaan marah aku...
hingga sanggup melukakan hatimu...

syg....
maafkan aku...
kerana x mampu...
membahagiakan kamu seperti orang lain...

syg...
maafkan aku..
kerana x mampu....
menceriakan kamu dikala kamu sunyi...

syg...
maafkan aku..
kerana x mampu...
berada disisimu ketika kamu keseorangan...

syg...
maafkan aku...
kerana x mampu...
membendung perasaan sayang+rindu=mnjadi benci....

syg...
maafkan aku...
kerana x mampu..........
kerana x mampu.....
kerana....
x....
mampu....
mencintai...menyayangi kamu seperti yang kamu inginkan..............................

maafkan ak x mampu.............................................................

No comments:

Adam & Hawa = aku & si dia

Daisypath Anniversary tickers

++LiNDa gAgAp++

++LiNDa gAgAp++
gedixx+gebu+chantek=HasLINda OsMAn

+tiMe JniOR+kWn2 skoLQu...+

+tiMe JniOR+kWn2 skoLQu...+
msg2 skema+baik+gempaq2+nakal=dak2 kls 4km5

+tiME SNioR+kWn2 skoLQu+

+tiME SNioR+kWn2 skoLQu+
msh sme+de gk yg dh g join kls len+tp kmi ttp bsatu teguh bcerai roboh=nie r dak2 5km5 yg nkal2 tp baik..

daK2 kLs SAD A

daK2 kLs SAD A
++de dak bru++